sobota, 16 lutego 2008

GWG

Gwg, poster/press add wersja 1.

A tuaj zrodla.

Milo jest wiedziec, ze mozna nie dostac pracy tylko dla tego ze jest sie overqualified. Takie nowe spojrzenie na dotychczasowe osiagniecia. Kiedy wydaje sie nam ze cos jest dla nas nieosiagalne, pracujemy ciezko by dostac sie tam, liczac ze kiedys sie to uda. Jak juz jestesmy na samej gorze, rozgladamy sie wokolo i mimo satysfakcji, czujemy ze przyszlo zbyt latwo. Jawi sie wiec pytanie, czy lazenie po gorach moze sie kiedys znudzic?

Generalnie 14'go w czwartek, w skurwiale walentynki, minal rowno rok od kiedy jestem w UK. Misja spelniona, czas zaczac zwozic graty, pierwszy kurs pod koniec lutego. Jesli ktos chcialby sie ze mna przespac, bedzie mial okazje.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A ta pani w gorze od kostiumu to chyba ma zadlugie troche plecy..
ta z laska robiaca laske to kreci niezle.. Twoje?

sprawdz se po IP ;p

Inishi pisze...

Moje misiu. Wybacz ale jestem honorowym zmieniaczem cial, zmieniam je tylko wszerz nie podluznie. Mimo tej delikatnej niedoskonalosci, zapewniam Cie ze ta Pani ma po stokroc bardziej urokliwe cialo od Twego :)

Unknown pisze...

czy to znaczy ze wracasz do polszy?

Inishi pisze...

Tak, po powinno znaczyc mniej wiecej cos takiego.

n€x¤R pisze...

to ja sie pisze na jakis szybki numerek (: podeslij daty wizyty, zebym sie wyszykowal i zrobil lewatywe

Inishi pisze...

jestem 29.2-3.3, czyli mozesz nawilzyc swoj smakowity odbyt juz w nastepny piatek :)

Anonimowy pisze...

a chuja ty wiesz. Misiu

 blogi